vrijdag 9 maart 2012

Wildebras pop

Vandaag mijn wildebras pop ontvangen. Een beetje smoezelig kwam hij uit de doos.... 


Dus eerst maar eens een wasbeurt....


Zo dat is een frisser koppie he.....maar nu.....nu moet hij nog kleertjes....oohhhh jee HELP......die heb ik helaas nog niet.....dus maar snel aan het naaien of hopen dat ik een leuk iets vind.

Vroeger had ik altijd al poppen.... maar helaas door omstandigheden heb ik ze niet meer. Gelukkig heb ik mijn poppenwagen nog wel en een rieten wiegje. Hier zullen later vast nog wel foto's  van volgen. Het wiegje moet eerst nog even wit gespoten worden. 

Ik ben maar eens gaan snuffelen op marktplaats en daar kwam ik deze pop tegen......lief snoetje he!!! Ik blijf poppen mooi vinden en het leek me leuk om toch maar weer met poppen te beginnen. Door het prachtige blog Loesje maakt van niets tot iets (klik) kreeg ik het idee om toch maar eens te gaan kijken naar een "nieuwe" pop. Haar verhaal over Grietje ...hihi....en Wiesje vind ik zo leuk.....geweldig.

Hopelijk krijgt mijn pop binnenkort een mooi garderobe en ik zoek nog een leuke naam.

Ik wens jullie allemaal een heel prettig weekend,
Groetjes Grietje

5 opmerkingen:

  1. Hier kun je heerlijk voor aan de slag...leuk om zo opnieuw te beginnen en als je bij Loesje kijkt dan kun je veel ideetjes op doen.

    Lieve groetjes,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het rondje badkamer heeft je pop duidelijk veel goeds gedaan, wat een verschil zeg!! Daardoor is het nu letterlijk en figuurlijk een mooie aanwinst geworden :)!

    Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is ze opgeknapt na een wasbeurtje! Wat heb je dan eer van je werk!
    Heerlijk, ik heb ook geen poppen meer van vroeger. Maar nu ben ik ook gek van poppen! Leuk hoor aan een nieuwe garderobe werken!


    Liefs en een fijn weekend, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Grietje,

    wat leuk dat je langs bent geweest op mijn blog. Altijd zo leuk om "nieuwe" bloggers te ontmoeten. En te zien waar iedereen mee bezig is.

    Groetjes en fijn weekend, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is nostalgie! Zo'n soort pop had ik vroeger ook.

    BeantwoordenVerwijderen